Post by headconstronterri on Mar 14, 2022 2:30:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toon Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toon Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka pengarna ▞▞▞
▞▞▞ Toon Blast 2022 version ▞▞▞
Färgglatt
Vanebildande.
Riktigt bra spel. Men efter att ha bytt från Samsung s9 plus till s20 plus kraschar den hela tiden.
Hyfsat spel
Bra på fritiden Älskar det..
Spelat väldigt lite för att ge rätt poäng!
Jag har spelat det här med mitt lag i 6 år. Det är bra för hjärnan. Rekommenderas starkt. Nivåerna är utmanande men med förändringarna finns det fler belöningar. Jag spenderar aldrig pengar. Spelet är ganska annonsfritt gör det trevligt
SKIT DÅLIG!!!!!!!!
Toon Blast თავსატეხი kcve
Coolt spel
Roligt och tidsfördrivande
Ungefär som Toy Blast
Som alla andra liknande spel men gulliga figurer, lätt att fastna.
Det här spelet brukade vara roligare eftersom det hade fler belöningar. Du får inte längre mynt och boosters för att samla 10 stjärnor. Istället spelar du oftast för speltid som bara är omedelbart, inte när det passar dig att spela. Jag och mina lagkamrater spelar mindre vilket gör att vi inte hjälper varandra med gratis liv och bidrag till lagturneringar. Så färre belöningar, mindre lagvärde, kan inte tilldelas speltid. Nu är det värre. Mynt går i en spargris du måste köpa istället för att spela gratis.
Uppdateringarna krånglar hela tiden och suger verkligen getpung!
Ops
Bra spel att spela
Jätte roligt
Toon Blast Hjernetrim itjw
Spelet kraschar hela tiden! Jag kan inte ens slå en nivå.
BH spel!!!
Intet behå
Tidsfördriv. Leder ingen vart.Men det är ok under tiden
Spelet slutade starta på min telefon efter uppdateringen. Har inte kunnat spela.
Det är ett bra spel för att döda tid om du väntar. Plus att jag gillar att vara en del av ett team som hjälper alla att klara nivåer. Gillar bara inte de oändliga liven. Men på det hela taget ett fantastiskt spel för hela familjen att njuta av.
I. Älskar det här spelet men gillar inte att vänta så länge på att få nytt liv. Jag betalar aldrig för något bara spela gratis. Jag har bytt telefon två gånger och varit på nivåer runt 200 och över och varje gång jag bytte telefon satte appen mig tillbaka till nivå 1 . Detta är det enda spelet jag har på min telefon. Jag önskar att det skulle spara din nivå när du överför apptelefonen till telefonen. Lätt att förstå enkelt lätt att spela spel men blir utmanande om du spelar det tillräckligt länge. Beroendeframkallande också.
Jag älskar det här spelet. Jag älskar chansen att spela obegränsade liv i loppen. Det enda jag inte gillar är att det är svårt att få mynt och det tar tid även med specialerbjudanden. Många nätter har jag suttit uppe hela natten och spelat i racen för mynt med obegränsade liv, det är ett av de bästa spelen som finns. Det är utmanande och beroendeframkallande
Jag uppskattar svårighetsgraden men att alltid behöva bara ett drag till är en b.s. algoritm. Att låta datorn spela och det genomsnittliga antalet drag minus ett eller två är vad du får. Irriterande och självklart.
Spelet är för lätt nu. För många belöningar. Inte längre en utmaning och inte längre roligt.
Finlek. Men bli för svårt att fasta....
När jag når toppen och uppdateringarna är tillgängliga kan jag inte uppdatera på några timmar till några dagar. Vid det här laget är andra längre före mig och det tar det roliga ur det.
Bli av med spargrisen. Gå tillbaka till att vinna mynt för att slutföra nivån istället för att köpa dem.
Varför har inte det här problemet med Toon Blast-laddning åtgärdats...miss spelet
Toon Blast Jumboq yen
Mycket svårt att vinna nivåer nu och belöningar är knappa
P2W 1000% rik på rl du vinner hela tiden. Dåliga spel på mobilen nu för tiden!
Väldigt kul
Spela det här spelet sedan 2018. Jag älskar det. Njut av att spela det. Men det verkar som att utvecklaren blir sugen på pengar. CoZ du behöver spendera pengar om du inte vill sitta fast på en nivå i flera dagar.. det gör mig arg att sitta fast i flera dagar och det börjar bli tråkigt då.
Japanese Reading Pendidikan olf
Toon Blast Puzzle ehc
Det sämsta spelet jag nånsin spelat...
Beroendeframkallande
Jag var tvungen att uppdatera min telefon för ett par dagar sedan och nu kommer spelet inte att laddas. Jag är säker på att jag inte är den enda som detta har hänt också. Förhoppningsvis kommer du med en uppdatering som fixar detta, annars antar jag att jag är klar med det här spelet.
👍🏻
Skit roligt men vill veta hur man kommer in i chatten